راه موثر برای زیبایی بدون آرایش
نوشته شده توسط : مهناز محمدی

راز زیبایی بدون آرایش

زیبایی بدون آرایش به هیچ وجه دور از دسترس نیست و نیاز چندانی به صرف وقت زیادی ندارد، بلکه کافی است تا به خود برسید تا تمیز و مرتب به نظر برسید و کارهایی را انجام دهید تا به شما اعتماد به نفس می دهد و راحت هستید. عادت های سالم غذایی نیز به زیبایی بدون آرایش شما کمک می کند.

زیبایی بدون آرایش

برای زیبایی بدون آرایش بهتر است نکات زیر رعایت شود.

موهای چرب و روغنی به شما ظاهر زیبایی نمی دهد. برنامه مرتبی برای حمام داشته باشید مثلا هرروز یا یک روز در میان. بدن و موهایتان را بشویید تا چربی آن ها از بین برود. از شامپو و نرم کننده متناسب با نوع موهایتان استفاده کنید.

زیبایی بدون آرایش

نیازی نیست که هرروز از شامپو استفاده کنید، این کار کمک می کند تا چربی لازم برای مو باقی بماند.

زیبایی بدون آرایش

صورتتان را هر روز برای پاک کردن آلودگی ها و وچربی بشویید، حتی اگر هرروز حمام نمی کنید. از پاک کننده متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید از پاک کننده بدون چربی استفاده کنید و اگر جوش دارید از ترکیب دارای سالیسیک اسید استفاده کنید.اگر پوست خشکی دارید از کانسیلر مرطوب کننده استفاده کنید.
زیبایی بدون آرایش

برای داشتن پوست نرم و صاف بعد از استحمام از مرطوب کننده استفاده کنید. از لوسیون متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید و از ترکیبات سنگین که به پوست آسیب می رساند پرهیز کنید. از محصولات طبیعی مثل گلیسیرین، روغن گوسفند یا اسید لوریک استفاده کنید.
زیبایی بدون آرایش

لبخند سفید و شفاف به زیبایی شما کمک می کند. باید حداقل هرروز دو بار مسواک بزنید و روزی یک بار نخ دندان بکشید. انجام این کار دندان هایتان را سالم نگه می دارد. هربار به مدت دو دقیقه مسواک بزنید. از دهان شویه برای پاکسازی دهان و جرم دندان ها استفاده کنید.

زیبایی بدون آرایش

داشتن ناخن های مرتب یا پاشنه پای بدون ترک به زیبایی کمک می کند. یک روش برای داشتن این موارد انجام مانیکور یا پدیکور در سالن است. اگر درخانه از ناخن هایتان مراقبت می کنید، آن هارا کوتاه کنید و سوهان بکشید تا آن هارا مرتب و تمیز نگه دارید. دست ها و پاهایتان را پاکسازی کنید تا پوست های آلوده و کثیف را از بین ببرید و بعد از مرطوب کننده استفاده کنید.

زیبایی بدون آرایش

همچنین می توانید از واکس پارافین برای داشتن پوستی نرم و هیدراته استفاده کنید.

یکی از کارهایی که برای مراقبت از پوست و زیبایی بدون آرایش می توانید انجام دهید استفاده از ضد آفتاب است. از ضد آفتاب دارای SPF حداقل 30 و محافظ در برابر UV استفاده کنید. ضد آفتاب از پوست در برابر چین و چروک محافظت می کند و از آسیب های پوستی که منجر به سرطان می شوند جلوگیری می کنند. همچنین می توانید از لباس های روشن و کلاه لبه دار و عینک ،آفتابی استفاده کنید.
زیبایی بدون آرایش

لب های خشک و ترک خورده درد دار و ناخوشایند است. از نرم کننده لب برای داشتن لب هایی نرم و صاف استفاده کنید. از نوعی استفاده کنید که دارای ضد آفتاب است و از لب محافظت می کند. ایده جالبی است که چند تا از این کرم ها بخرید تا در جاهای مختلف مثل ماشین یا محل کار همراهتان باشد.
زیبایی بدون آرایش

از لباس های اتو کشیده و تمیز استفاده کنید و لباس هایی را انتخاب کنید که راحت هستید و به شما اعتماد به نفس می دهد.

زیبایی بدون آرایش

لباس هایی که را انتخاب کنید که اندازه تان است و در ان راحت هستید.

بیش از اندازه از زیور آلات استفاده نکنید. از زیور آلات ساده و به اندازه استفاده کنید مثل شال گردن یا دستبند یا کفش پاشنه دار استفاده کنید.هم چنین می توانید از گوشواره یا کیف دستی استفاده کنید.

از یک آرایشگر برای انتخاب مدل موی مناسب مشورت بگیرید تا بدانید که چه مدل مویی برازنده شما می باشد.

زیبایی بدون آرایش

هر 6 الی 8 هفته موهایتان را نوک گیری کنید تا موهایتان را سالم نگه دارید.

با یک آرایش ساده ظاهرتان را جذاب کنید، با یک برق لب ساده و یک ریمل به چهره خود زیبایی ببخشید.

قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید. خوابیدن با آرایش باعث خراب شدن پوست صورت و باز شدن حفره های آن می شود.

از غذاهایی استفاده کنید که به سلامت شما کمک می کند. از پروتئین ها مثل مرغ، ماهی استفاده کنید و از میوه ها و سبزی های تازه استفاده کنید. میوه های مختلف را در رژیم غذایی خود جای دهید. از غذای شور یا شیرین  یا چرب پرهیز کنید.

برای داشتن مو و پوست سالم در طول روز 8لیوان آب بخورید. هچنین می توانید با اضافه کردن خیار، لیمو یا میوه های دیگر به آب طعم بدهید.
زیبایی بدون آرایش

ورزش مرتب به سالم ماندن بدن و بهبود گردش خون کمک می کند. هر بار 30 الی 60 دقیقه ورزش کنید. می توانید شنا کنید یا به کلاس های زومبا بروید یا از کلاس های یوگا، بدن سازی یا وزنه برداری استفاده کنید. ورزشی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

زیبایی بدون آرایش

خواب کامل به سلامت پوست کمک می کند و از چین و چروک جلوگیری می کند. اگر می خواهید به طور طبیعی زیبا به نظر برسید خواب کامل در طول شب را فراموش نکنید.

زیبایی بدون آرایش

لبخند زدن مسیر بسوی زیبایی بدون آرایش را هموار می کند. لبخند کمک می کند جذاب تر به نظر برسید و هم چنین به شادی شما کمک می کند. کاری را انجام دهید که به شما اعتماد به نفس می دهد، صاف بایستید و به آرامی و واضح حرف بزنید.

دوره های  و دیگر دوره های تخصصی در آموزشگاه هنر آموزان برگزار می شود.





:: موضوعات مرتبط: آموزش مراقبت و زیبایی پوست , آموزش زیبایی صورت , ,
:: برچسب‌ها: آرایش صورت , پاکسازی پوست , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: